Először beszéljenek a képek. (Mily költői vagyok mostan!)
Szóval, így néz ki az, amiről két poszttal ezelőtt kezdtem írni. A fenti képeken 15-ös Simson lánckereket használtam (a Riga lánckerék 14-es), de a motorba 16-ossal akartam beszerelni, hogy jobban érezhető legyen az áttétel megváltoztatása. A 16-ossal azonban akadt némi gond:
Amint látszik, beleakad az alumínium részbe ott, ahol a lánckerék burkolatát kell felfogatni. Ez nem megoldhatatlan probléma, az aluból simán le lehet faragni az útban lévő 1mm-es részt, de tegnap estefelé már nem volt kedvem/időm szórakozni vele, szóval visszament rá a 15 fogas Simson lánckerék.
A képen az is látszik, hogy a mostaninál egyel nagyobb, tehát 16-os lánckerék a legnagyobb, ami még felszerelhető, a nagyobbaknak már nem maradna elég hely.
Még nincs teljesen kész, még fúrni kell a lánckerékbe egy lyukat, hogy az anyacsavart fixáló alátétet föl lehessen tenni - de ehhez sem volt kedvem már tegnap este: a lánckerék anyaga nem éppen fúróbarát.