vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

VaspaRiga

Horganyzott cucc, összeszerelés

2018. február 10. - vermes tibi

Január elején leadtam egy pár alkatrészt horganyzásra, azt mondták, két-három hét múlva lesz kész, majd telefonálnak. Tegnap felhívtam őket, érdeklődtem, hogy hogy áll a dolog, s mondták, hogy már régen kész van...

Néhány apróságon kívül (pl. a sztenderről letörött a taposó kar, gyártani kell egy ilyet és ráhegeszteni), csak ez hiányzott a VaspaRiga üzemképessé tételéhez, s most, hogy hazahoztam a lehorganyzott cuccokat, nagy lendületet vett a felújítás. Gyorsan össze is szereltem mindent.

dscn1571.JPG

Az első keréknél valami nem tökéletes, ha meghúzom a tengelyt a körbeforgatom a kereket, fél fordulatnál simán jár de a másik félnél szorul.

dscn1564.JPG

A magas kormánnyal annyi baj van, hogy így most rövid a gázbovden: ha balra fordítom a kormányt, feszül. Csak szűk ívnél, éppen hogy, de feszül. Szóval ezt majd hosszabbra kell cserélni.

dscn1562.JPG

Be is indítottam tegnap este. Már-már furcsa, de ez a motor eddig mindig azonnal, első-második rúgásra indult. Ha misztifikálni akarnám a dolgot, azt mondhatnám, hogy ez a motor nagyon akar élni. Hát, Isten tartsa meg jó szokását!

dscn1559.JPG

A kormányváltó nem tökéletes. Kicsit akad, kicsit nehezen jár, egyesnél a kuplung nem enged ki rendesen (a kuplungkar reteszelésével van gubanc). A gyári rendszer már csak ilyen. Ezzel nem is küszködöm - át fogom alakítani "bekattanósra". Tinédzser korom Verhovináján is hasonló átalakítást eszközöltem s úgy tudtam normálisan használhatóvá tenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://vermesriga.blog.hu/api/trackback/id/tr3713651288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása