A felújítás során folyton papírlapra firkált listákat gyártok arról, hogy miket kell beszerezni, meg hogy miket kell megcsinálni. Így:
Kerékcsapágy: 6201 (zárt) 4db
Hátsó lánckerék csapágy: 6203 1db
Főtengelycsapágy: 6202 (C3) 3db
Váltócsapágy: 6201 1db
Váltócsapágy: 16003 1db
Szimeringek:
35x15x7 (vitonos, ha létezik) 2db
32x22x7 2db
16x8x7 1db
Kerékszimering - lemérni 1 vagy 2 db/kerék?
(Szimeringekből és talán csapágyakból is ajánlott egyel-egyel többet venni, hogy legyen tartalék, mert nem mindig könnyű ezeket beszerezni.)
Gyújtáskondi
Kuplungbovden
Sebváltóbovden (még menthető a mostani, de fogyóeszköz ez és az előbbi)
Első fék bovden (ez berohadt, új kell)
Tömítéskészlet
Bovden átvezető gumi
Markolatgumi (széthullott, új kell, nem márkahű)
Első csúszópersely
Romet hátsóizzó (hátul Romet lámpa lesz, mert ez van - csak izzó kell bele)
Keréktengely (ilyenem lehet, hogy van; a mostani szétkopott: megszorulhatott a csapágy és forgott a tengelyen)
Gumik, külső és belső
Üléshuzatot varrni
Légszűrő (a mostani hiányos; börzézni egyet vagy valami sportlégszűrőt rátenni)
Pedál (bicikliboltból)
Tükör
Index-cucc (van két Jawa index búrám, az hátra jó lesz, előre meg Schwalbe-féle kormányvég index kellene)
Nagyjából ennyi. Meg ami ezután előkerül még.
És egy másik lista a teendőkről:
Blokkot összerakni
Kerekeket rendbetenni (centrírozni? újrafűzni? festeni?)
Festeni (a festéket, ahol még meghagyta a rozsda, szerintem Kromofág lehozza, aztán fehérre fújni, esetleg szinterezni)
Horganyoztatni (összeszedni mindent, hogy semmi ne maradjon ki; kipufogó, könyök, kormány, kormánytartó bilincs, hajtókarok, hátsó lengéscsillapító (Danuviából), első teleszkópcső, első sárvédő tartó pálca, fék- és kuplungkar, csomagtartó, hátsó féktámasz, kipufogó tartóbilincs, esetleg kerékráf)