vermestibi blogjainak gyűjtőoldalát lásd a vermesmotor.blog.hu oldalon!

VaspaRiga

Utolsó kommentek:

vermes tibi 2022.08.28. 12:32:22

Üdv!
Bocsánat, hogy későn válaszolok.
Ha visszaolvasol a régebbi posztok valamelyikében részletesen le van írva, de a lényeg: a gyári világító tekercs mindkét végét testfüggetleníteni kell, ez rámegy egy graetz hídra, s innen a plusz és a mínusz megy a 12V-os akksira. Itt a mínusz megy a testre. gyári generátornak elég kicsi a teljesítménye. úgyhogy a nagy fényerő érdekében elöl LEDes fényszórót kell használni, hátul maradjon az izzó (12V-os) a terhelés miatt. Az indexet meg lehet oldani egyszerű relével vagy ledekhez való villogó elektronikával - a relés/izzós rendszer elég gyorsan meríti az akksit, ezért mindkét oldalon az egyik izzót ledre érdemes cserélni. Babettánál is működik ugyanez, de ott még tekerni kell pár menetet a világító tekercsre, mert az kevesebb voltot ad le. Feszültségszabályzóra nincs szükség, mert nem termel olyan sok voltot egyik rendszer sem, ami már ártana a 12V-os akksinak.

Bejegyzés: Némi optikai tuning (touring Riga)

Silvinho 2022.08.22. 10:13:34

Hello
Hogyan lehet kivitelezni egy aksisra alakitást ezeknél a cccp vasaknál.

Bejegyzés: Némi optikai tuning (touring Riga)

vermes tibi 2018.06.17. 09:18:58

Üdv!
Későbbi típusokon már ott van a két gumi az ülés alján, de ezen még nincs. Hacsak nem ragasztással volt valaha rögzítve - mert a furat sincs meg az üléslemezen.

Bejegyzés: A szovjet mérnöki precizitásról

klh.zrt22 2018.06.15. 09:32:11

Szia!
Az üléslemez alá való két gumi tuskó.Arra ül fel az ülés!
A blokk felfogatócsavar azért nincs lyukon,mert gondolom egyszer ugrathattak vele(vagy csak mély gödörbe mentek)és egy kicsit meggörbült a váz felfelé.Gyárilag ennyire nem vészes.

Bejegyzés: A szovjet mérnöki precizitásról
süti beállítások módosítása